Bezorgkosten

Bezorgen in Nederland is gratis bij bestellingen boven de €65,00.

Tot een bedrag van €20,00 zijn de bezorgkosten in Nederland €7,60. Tussen de €20,00 en €65,00 bedragen de bezorgkosten €5,99.

Bezorgopties

U kunt uw bestelling laten bezorgen op uw adres of laten bezorgen bij een Postnl ophaalpunt bij u in de buurt.

Levertijd en bezorging

Wij laten onze producten bezorgen door Postnl. Is het product op voorraad en u bestelt en betaalt op werkdagen voor 16:00 uur, dan verpakken wij de bestelling dezelfde dag en wordt deze dezelfde dag aan Postnl meegegeven. Op het moment dat het pakket door Postnl is opgehaald, brengen wij u hiervan met een email op de hoogte.

Nadat wij het pakket aan Postnl hebben meegegeven, kunt u uw bestelling de volgende dag verwachten. In drukkere periodes, met name in de maanden november en december en bij feestdagen, kan de bezorging meer tijd in beslag nemen.

Bestellingen op zaterdag, zon- en feestdagen verwerken wij op de eerstvolgende werkdag en worden normaal gesproken de daarop volgende dag bezorgd. Bestellingen op vrijdag voor 16.00 uur gedaan worden dus normaal gesproken op zaterdag bezorgd.

Niet thuis bij bezorging

Dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde Postnl afhaallocatie gebracht. De bezorger laat geen kaartjes meer achter bij bezorgpogingen. Alle informatie vindt u in de Postnl-app of online via de track- en tracecode. Hierop staat waar u uw pakket kunt ophalen.

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?

Postnl bewaart uw pakket 7 dagen (1 week) voor u op de PostNL-locatie. Daarna sturen ze het terug naar ons. Indien wij het pakket hierna nogmaals aan u moeten toezenden, brengen wij deze extra zending in rekening.

Track- en tracecode

Zodra wij uw bestelling hebben overgedragen aan Postnl ontvangt u van ons een e-mail met daarin de track- en tracecode waarmee u de bezorging kunt volgen. Via deze code kunt u ook het tijdvak zien waarbinnen de levering van uw bestelling wordt verwacht. Dit tijdvak is indicatief en kan door Postnl worden gewijzigd.

Is een product niet op voorraad, waardoor de levering van uw bestelling langer duurt, dan brengen wij u hiervan op de hoogte.

Retourneren

Voldoet een bestelling niet of u heeft een verkeerd product besteld, dan kunt u de producten binnen 14 dagen gefrankeerd terugsturen. Voor een goede afhandeling vragen wij u een kopie van de factuur, uw rekeningnummer en de reden van terugzending mee te sturen. Leest u, voordat u retourneert, hetgeen hierover is geschreven op deze pagina. 

Defecten

Het kan gebeuren dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. Neem dan contact op met onze klantenservice via info@dekoffiethuiswinkel.nl

Afhalen

Wilt u uw bestelling afhalen, dan kunt u dit in de bestelprocedure aangeven. Moet u uw bestelling bij afhalen nog betalen, dan kan dat per pin. Onze winkelopeningstijden zijn: maandag t/m vrijdag: 10.00 uur tot 17.00 uur.

Levering aan Belgische of Duitse klanten

Via dekoffiethuiswinkel.be kunt u in België bestellen.

Voor Duitsland geldt een verzendtarief van € 9,95 voor een orderbedrag tot € 20,00. Tussen de € 20,00 en € 65,00 euro zijn de verzendkosten naar Duitsland € 8,25. Boven de € 65,00 worden voor Duitsland € 4,25 aan verzendkosten gerekend.