Nieuwe producten

  • Jura D6
    Jura D6

    AKTIE: Gratis producten ter waarde van 15% van het aankoopbedrag...

    € 699,00
  • Nivona Caferomatica 859
    Nivona Caferomatica 859

    ACTIE: Gratis producten ter waarde van 15% van de aankoopwaarde* Het...

    € 1.199,00
  • Nivona Caferomatica 842
    Nivona Caferomatica 842

    ACTIE: Gratis producten ter waarde van 15% van de aankoopwaarde*...

    € 999,00
  • Nivona CafeRomatica 841
    Nivona CafeRomatica 841

    ACTIE: Gratis producten ter hoogte van 15% van de aankoopwaarde* De...

    € 999,00

 

Hoe kom ik met jullie in contact?

Telefoon: 0313 49 69 09.
(Van maandag t/m vrijdag tussen 09.30 en 17.30 uur. Zaterdags van 10.00 tot 16.00 uur.)

Email: info@dekoffiethuiswinkel.nl

Per post:
De Koffiethuiswinkel.nl
Wilhelminaweg 96
6951 BS Dieren

Winkel en Bezoekadres:
Wilhelminaweg 96
6951 BS Dieren
Openingstijden winkel: maandag t/m vrijdag van 09.30 en 17.30 uur. Zaterdags van 10.00 tot 16.00 uur.

 Ik heb een klacht over een product, wat nu?

Helaas gaat wel eens iets mis of werkt een product dat u bij ons heeft gekocht niet volgens uw verwachting. Mocht u een klacht hebben over een product of over onze dienstverlening, dan vragen wij u dat direct, doch in ieder geval binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek, deze klacht aan ons doorgeven. We verzoeken u dan contact met ons op te nemen via onze klantenservice, zodat wij het kunnen oplossen. Ons streven is binnen 24 uur inhoudelijk op uw klacht te reageren. Voor zover dat niet lukt, zullen wij uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk uw klacht beantwoorden.

E-mail klantenservice: klantenservice@dekoffiethuiswinkel.nl

Onze bereikbaarheid:
24 uur per dag via email:info@dekoffiethuiswinkel.nl
Per telefoon van maandag t/m vrijdag tussen 09.30 en 17.30 uur via 0031 313 49 69 09. Zaterdags van 10.00 tot 16.00 uur.

Garantie

Op alle producten die wij leveren heeft u recht op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen van wat u als consument er in redelijkheid van mag het product mag verwachten. Buiten dat heeft u waar van toepassing ook recht op fabrieksgarantie.

Kan ik mijn bestelling herroepen?

Bij de aankoop van onze producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger. Tijdens de bedenktijd dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden.

Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform onze instructies hieromtrent.

Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, vragen wij u contact op te nemen over de verdere afhandeling van de herroeping. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, ontvangt u het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de eventuele verzendkosten van de heenzending.

De kosten van de terugzending zijn voor uw rekening. Wij kunnen kosten in rekening brengen indien u het product heeft beschadigd.

Indien u uw order al heeft betaald, zullen wij dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terugbetalen.

U kunt voor het herroepen van uw bestelling ons gewoon een email sturen. Uiteraard kunt u ook gebruik maken van het wettelijk formulier dat hiervoor is opgesteld. U treft deze hier. Na melding van de herroeping heeft u 14 dagen de gelegenheid om de producten aan ons terug te sturen. 

U kunt dit sturen naar dit retouradres:

De Koffiethuiswinkel
Wilhelminaweg 96
6951 BS Dieren

Hoe winkel ik op de site?

U kunt langs de verschillende schappen gaan en een keuze maken door te klikken. De winkelwagen is een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen heeft toegevoegd maar u bent niet verplicht deze ook te bestellen. Het biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site. Van de meeste producten krijgt u een afbeelding te zien. Een uitgebreide omschrijving komt in beeld als u even klikt. U kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen. Tijdens het winkelen ziet u aan de rechterkant steeds welk bedrag u in uw winkelwagen heeft. Dus u weet op elk moment waar u aan toe bent. Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Hoe verstuur ik een bestelling via de site?

Als uw winkelwagen vol zit, klikt u op "afrekenen". Hier kunt u de verzendmethode kiezen en aangeven of uw bestelling in kadopapier verpakt moet worden. U kiest de betaalmethode en klikt op "bestel". Even later krijgt u via e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die u zojuist heeft besteld.

 

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Als u op "Mijn Account" links op de site gaat, kunt u uw account informatie wijzigen of uw wachtwoord wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Ga naar "Mijn Account". Daar klikt u op "wachtwoord vergeten". Vervolgens tikt u uw e-mail adres in en krijgt u een nieuw wachtwoord per e-mail toegezonden.

Wat is de status van mijn bestelling?

U gaat naar "Mijn Account"op de site. Vervolgens klikt u op "Mijn orders" waar u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling kunt bekijken.

 

Moet ik eerst inloggen?

Dat is niet noodzakelijk. Als u nog geen klant bent, heeft u al de mogelijkheid om producten in de winkelwagen te deponeren. Logt u daarna in, dan worden deze producten automatisch overgeheveld naar de winkelwagen die bij uw account hoort.

 

Waarvoor dient een eigen account?

Wij bewaren uw persoonlijke- en adresgegevens in een database die herkenbaar is door uw eigen unieke wachtwoord. U kunt hierdoor niet alleen sneller inloggen, u kunt ook ten alle tijden uw bestel informatie opvragen. Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek.

 

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.