Klantenwaardering:(9.2 / 10)

 

Bezorgkosten

Bezorgen in Nederland is gratis bij bestellingen boven de € 35,00. (Voor België vanaf € 45,00)
Tot een bedrag van € 20,00 zijn de bezorgkosten in Nederland € 5,85. Tussen de € 20,00 en  €35,00 bedragen de bezorgkosten € 3,95.

Voor België en Duitsland geldt een verzendtarief van € 5,95 voor een orderbedrag tot € 20,00. Tussen de € 20,00 en € 45,00 euro zijn de verzendkosten naar België en Duitsland € 4,95. Boven de € 45,00 worden voor België en Duitsland geen verzendkosten gerekend. 

Bezorgopties

U kunt uw bestelling laten bezorgen op uw adres of laten bezorgen bij een postnl ophaalpunt bij u in de buurt. Ook is het mogelijk om uw bestelling 's-avonds te laten bezorgen. (Voor avondbezorging geldt een toeslag van € 1,50.)

Levertijd en bezorging

Wij laten onze producten bezorgen door Postnl. Is het product op voorraad en u bestelt en betaalt op werkdagen voor 16:00 uur, dan kunt u uw bestelling in de regel de volgende dag verwachten. Bestellingen op zaterdag, zondag en feestdagen verwerken wij op de eerstvolgende werkdag en worden normaal gesproken de daarop volgende dag bezorgd. Bestellingen op vrijdag voor 16.00 uur gedaan worden dus normaal gesproken op zaterdag bezorgd.

Niet thuis bij eerste bezorgpoging

Dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuis code’ achter. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als u niets doet, komen we op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer langs.

Niet thuis bij tweede bezorgpoging

Ook dan laat de bezorger een kaartje bij u achter. Hierop staat waar u uw pakket kunt ophalen. Deze informatie vind je ook op Track & Trace en in de PostNL-app.

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?

Postnl bewaart uw pakket twee weken voor u op de PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Track en trace code

Zodra wij uw bestelling hebben overgedragen aan Postnl ontvangt u van ons een e-mail met daarin de track en tracecode waarmee u de bezorging kunt volgen. Via deze code kunt u ook de tijdzone zien waarbinnen de levering van uw bestelling wordt verwacht.

Is een product niet op voorraad, waardoor de levering van uw bestelling langer duurt, dan brengen wij u hiervan op de hoogte.

Retourneren

Voldoet een bestelling niet of u heeft een verkeerd product besteld, dan kunt u de producten binnen 14 dagen gefrankeerd terugsturen. Voor een goede afhandeling vragen wij u een kopie van de factuur, uw rekeningnummer en de reden van terugzending mee te sturen. Leest u, voordat u retourneert, ook hetgeen hierover is geschreven op deze pagina. 

Defecten

Het kan gebeuren dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. Neem dan contact op met onze klantenservice via klachten@dekoffiethuiswinkel.nl

Afhalen

Wilt u uw bestelling afhalen, dan kunt u dit in de bestelprocedure aangeven. Moet u uw bestelling bij afhalen nog betalen, dan kan dat contant of per pin. Onze winkelopeningstijden zijn: ma t/m vr: 10.00 uur tot 17.30 uur.