Bezorgkosten

Bezorgen in Nederland is gratis bij bestellingen boven de € 45,00.

Tot een bedrag van € 20,00 zijn de bezorgkosten in Nederland € 5,85. Tussen de € 20,00 en  €45,00 bedragen de bezorgkosten € 3,94.

Levering aan Belgische klanten tijdelijk stopgezet

In verband met de ingewikkelde accijnsheffing over koffie, thee en siropen, hebben wij de levering aan Belgische klanten tijdelijk stopgezet. We zoeken naar een goede en betaalbare administratieve oplossing. Zodra deze gevonden is, is het weer mogelijk bij ons te bestellen. We hopen binnen enkele weken de webwinkel voor Belgische klanten weer toegankelijk te maken. Onze excuses voor het ongemak. 

Bezorgopties

U kunt uw bestelling laten bezorgen op uw adres of laten bezorgen bij een Postnl ophaalpunt bij u in de buurt. Ook is het mogelijk om uw bestelling  's avonds te laten bezorgen. (Voor avondbezorging geldt een toeslag van € 1,50.)

Levertijd en bezorging

Wij laten onze producten bezorgen door Postnl. Is het product op voorraad en u bestelt en betaalt op werkdagen voor 16:00 uur, dan kunt u uw bestelling in de regel de volgende dag verwachten. Bestellingen op zaterdag, zon- en feestdagen verwerken wij op de eerstvolgende werkdag en worden normaal gesproken de daarop volgende dag bezorgd. Bestellingen op vrijdag voor 16.00 uur gedaan worden dus normaal gesproken op zaterdag bezorgd.

Niet thuis bij eerste bezorgpoging

Dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar het dichtsbijzijnde Postnl afhaallocatie gebracht. De bezorger laat in beide gevallen een kaartje bij u achter. Hierop staat waar u uw pakket kunt ophalen. Deze informatie vindt u ook op Track & Trace en in de PostNL-app.

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?

Postnl bewaart uw pakket 7 dagen (1 week) voor u op de PostNL-locatie. Daarna sturen ze het terug naar de afzender.

Track- en tracecode

Zodra wij uw bestelling hebben overgedragen aan Postnl ontvangt u van ons een e-mail met daarin de track- en tracecode waarmee u de bezorging kunt volgen. Via deze code kunt u ook het tijdvak zien waarbinnen de levering van uw bestelling wordt verwacht.

Is een product niet op voorraad, waardoor de levering van uw bestelling langer duurt, dan brengen wij u hiervan op de hoogte.

Retourneren

Voldoet een bestelling niet of u heeft een verkeerd product besteld, dan kunt u de producten binnen 14 dagen gefrankeerd terugsturen. Voor een goede afhandeling vragen wij u een kopie van de factuur, uw rekeningnummer en de reden van terugzending mee te sturen. Leest u, voordat u retourneert, ook hetgeen hierover is geschreven op deze pagina. 

Defecten

Het kan gebeuren dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. Neem dan contact op met onze klantenservice via info@dekoffiethuiswinkel.nl

Afhalen

Wilt u uw bestelling afhalen, dan kunt u dit in de bestelprocedure aangeven. Moet u uw bestelling bij afhalen nog betalen, dan kan dat contant of per pin. Onze winkelopeningstijden zijn: maandag t/m vrijdag: 10.00 uur tot 17.00 uur.

Corona: De bezorging van uw pakket kan langer duren

Op dit moment wordt landelijk veel meer besteld dan normaal. Hierdoor is het moeilijk voor Postnl om alles tijdig te verwerken. Hierdoor kan de bezorging van uw pakket langer duren dan u gewend bent. Wij vragen om uw begrip.

Elke bestelling die bij ons op werkdagen voor 1600 wordt gedaan, wordt dezelfde dag verpakt en meegegeven aan Postnl om aan u te bezorgen. Op het moment dat het pakket door Postnl is opgehaald, sturen wij u een email om u hiervan te berichten.

Postnl brengt uw pakket naar hun sorteercentrum. Als de verwerkingscapaciteit voldoende is, wordt het daar ingescand en ontvangt u van hen een e-mail met de track en trace-code.

Bij grote drukte, meestal na een weekend, is Postnl niet in staat direct de pakketten in te scannen en het pakket te verwerken. Sortering van uw pakket staat dan in de wacht. Zolang dat zo is ontvangt u nog geen track en trace code.

Pas op het moment dat de capaciteit voldoende is,  gaat uw pakket de sortering in. Deze wordt dan gescand en u ontvangt per email de track-en trace code.

Bij drukte kan dus vertraging ontstaan in de bezorging van uw pakket. Het is moeilijk in te schatten hoe snel uw pakket wordt gesorteerd. De kans op vertraging is het grootst voor bestellingen gedaan in het weekend of op maandag voor 1600 uur. In sommige gevallen is dit 2 tot 3 dagen nadat wij het pakket aan Postnl hebben meegegeven.

Corona heeft veel gevolgen. Ook wat betreft de levertijden van Postnl. Wij doen allemaal ons uiterste best en vragen om uw begrip.