Nieuwe producten

Helaas gaat wel eens iets mis of werkt een product dat u bij ons heeft gekocht niet volgens uw verwachting. Mocht u een klacht hebben over een product of over onze onze dienstverlening dan kunt u binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek deze klacht aan ons doorgeven. We verzoeken u dan contact met ons op te nemen via onze klantenservice, zodat wij het kunnen oplossen.

Ons streven is binnen 24 uur inhoudelijk op uw klacht te reageren. Voor zover dat niet lukt, zullen wij uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk uw klacht beantwoorden.

Indien wij de klacht niet naar uw tevredenheid kunnen oplossen, kunt u de klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel via de website www.sgc.nl

E-mail klantenservice: klantenservice@dekoffiethuiswinkel.nl. 

Per telefoon van maandag t/m vrijdag van 09.30 tot 17.30 uur via 0031 313 49 69 09. Op zaterdag van 9.30 uur tot 16.00 uur.

Bij een klacht of een geschil kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). U vindt deze organisatie via deze link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .