Nieuwe producten

 

 

Op dit moment kunt u op zes manieren betalen:

 

1. VOORUIT DOOR OVERMAKING OP ONZE REKENING

Bij vooruitbetaling sturen wij u na het plaatsen van uw order een bevestiging naar uw email adres. U kunt het verschuldigde bedrag overmaken op Triodos Bank 776 4872 72 ten name van dekoffiethuiswinkel.nl te Dieren (BIC: TRIONL2U, IBAN: NL16TRIO 0776 4872 72). Als we het verschuldigde bedrag hebben ontvangen, dan verzenden wij uw bestelling per omgaande.

VOORUITBETALING VANUIT BELGIE

Voor betalingen uit België of andere landen kunt u gebruik maken van de volgende bankcodes:
BIC: TRIONL2U
IBAN: NL16TRIO 0776 4872 72

 

2. IDEAL

Als u een internetrekening hebt bij banken zoals de ABNAMRO bank, de INGbank of de Rabobank, dan kunt u uw bestelling ook via iDEAL betalen: Nadat u uw bestelling heb gedaan, kunt u op het scherm met betaalopties de optie iDEAL aanvinken en de bank van uw keuze selecteren. Direct na het bevestigen van uw order op de volgende pagina, wordt u verder geleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden als de webwinkelier wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

 

3. GRATIS ACHTERAF BETALEN VIA AFTERPAY

AfterPay voert voor dekoffiethuiswinkel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij dekoffiethuiswinkel.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 100 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 350.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

 

4. PAYPAL

Via onze website kunt u bestellingen plaatsen en direct via PayPal betalen. De bestelde goederen worden dan vrijwel direct na acceptatie van uw betaling aan u verzonden. Het enige wat u nodig hebt is een Personal PayPal Account (uw persoonlijke toegang tot het PayPal-betalingssysteem). De eerste keer vraagt de aanmelding bij PayPal enige tijd voor het invullen van uw gegevens. Wanneer u deze aanmelding heeft volbracht bent u bij een volgend bezoek binnen 60 seconden klaar met uw bestelling en betaling.

 

5. CONTANT OF VIA PIN (in onze winkel)

U kunt als u dat wenst ook uw bestelling bij ons ophalen. U kunt dan contant betalen of pinnen.

 

6. REMBOURS

Bij rembours betaalt u uw bestelling aan de bezorger op het moment van bezorging. Aan het einde van het bestelproces ontvangt u van ons per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Vervolgens maken wij de bestelling voor verzending gereed en versturen deze onder rembours via de bezorgdienst van de DPD. Bij aflevering betaalt u het verschuldigde bedrag aan de bezorger van de DPD. De rembourskosten bedragen 5,00 EUR. Betaling via rembours kent een limiet van 2500 euro. Bij bestellingen met een orderbedrag boven 2500 euro vragen wij u het overstijgende deel vooruit te betalen (tot een hoogte van maximaal 50% van het orderbedrag).